CASAL D'ESTIU 2022
CASAL D’ESTIU 2022: “UN VIATGE PER L’ESPAI”
NOTA INFORMATIVA - A.E.KAMPI KI PUGUI
CASAL D’ESTIU 2022-AMPAS ESCOLES: BERNAT DESCLOT, PROVENÇANA I MILAGROS CONSARNAU
Benvolgudes Famílies, A continuació us detallem la informació relativa al funcionament del CASAL D’ESTIU 2022.
INSCRIPCIONS: Els infants es podran inscriure fins al 6 de maig de 2022, escollint les setmanes que més els interessi del casal.
Per a formalitzar les inscripcions heu d’enviar ABANS DEL 6 DE MAIG un correu electrònic a l’adreça casalsantaeulalia@kampikipugui.org.amb l’assumpte: INSCRIPCIÓ CASAL SANTA EULÀLIA I NOM DEL INFANT i adjuntar: - El formulari d’inscripció, que us adjuntem amb aquesta nota informativa, signat pel tutor/a del infant. Aquest any adjuntem en aquesta la fitxa sanitària i la declaració responsable, que el infant reuneix els requisits de salut i de coneixement del context de pandèmia actual i les circumstàncies i risc que comporta.
Un cop envieu aquest correu i us confirmem la inscripció haureu d’enviar un altre correu i adjuntar la següent documentació:
*Fotocòpia del calendari de vacunes actualitzat. En el cas de no tenir calendari de vacunacions un informe mèdic que acrediti que el infant està sà. -
*Fotocòpia de la cartilla de la Seguretat Social del infant. -
*Fotografia de el infant mida carnet. -
*Fotocòpia del D.N.I. de la persona que autoritza la inscripció. -
*Resguard de d’ingrés bancari.
A més a més d’enviar la documentació per correu electrònic. Caldrà portar tota la documentació en paper el primer dia de casal de el infant, en el cas de no portar-la el infant no es podria quedar al casal.
També podeu fer la inscripció de manera presencial a l’escola Bernat Desclot del 25 d’abril al 6 de maig de dilluns a dijous de 16:45h a 18h, portant tota la documentació abans esmentada i si ho preferiu podeu fer el pagament en efectiu.
PAGAMENTS
El primer pagament s’ha de fer abans del dia 6 de maig i haurà de ser del 50% del total de l’activitat. El 50% restant s’ha d’efectuar abans del dia 24 de juny.
Al concepte de I’ingrés/transferència cal indicar: CASAL STA.EULÀLIA + NOM I COGNOMS INFANT .
L’ ingrés o transferència cal efectuar-lo al número de compte corrent:
ES56-0081-0161-7100-0133-4642 del “Banc Sabadell”.
ANUL·LACIÓ INSCRIPCIONS:
Un cop realitzada la inscripció, en cas de baixa, no es retornarà el import abonat.
En cas de malaltia, degudament justificada amb certificat mèdic, es retornarà el 100% de la part del casal que li falta per gaudir o es podrà canviar les setmanes inscrites només en cas de que hi hagi places.
Finalment, si fos el Departament de Salut o qualsevol autoritat competent qui decretés la suspensió dels casals per criteris de salut pública Kampi Ki Pugui es compromet a retornar el 70% de la part no gaudida de la quota del casal reservant el 30% per cobrir les despeses que ocasionaria aquesta situació.
AMPLIACIONS SETMANES, ACOLLIDES I MENJADORS:
Es podran ampliar setmanes de Casal, sempre que es faci saber abans del dimecres de la setmana anterior i quedin places disponibles.
Acollides i menjador es podran demanar avisant amb un dia d’antelació.
PROCEDIMENT A SEGUIR
1-Treure i omplir la inscripció de la web del AMPA.
2-Enviar la fitxa de inscripció a casalsantaeulalia@kampikipugui.org abans del dia 6 de maig o presencial a l’escola Bernat Desclot.
3-Rebreu la confirmació de la vostre inscripció en el cas de que s’hagi fet per mail.
4-Un cop us confirmem la inscripció haureu d’enviar la documentació requerida
MESURES COVID’19
A partir del 30 de març de 2022, es deixa d’aplicar el Protocol de prevenció de la Covid-19 en el lleure educatiu i passen a ser obligatòries únicament les mesures generals com:
- Ús de mascareta al transport públic i en espais tancats interiors. - Preferència pels espais a l’aire lliure per a la realització d’activitats. - Les persones que presentin símptomes compatibles amb la COVID-19 han de contactar amb el sistema públic de salut.
En el cas de que hi hagi canvis us ho farem saber amb antelació.
FICHA DE INSCRIPCIÓN y DOCUMENTACIÓN NECESARIA